سفارش تبلیغ
صبا ویژن
« أَوْ لَـمَسْتُمُ النِّسَآءَ ؛ یا زنان را لمس کردید»پرسیدم . فرمود : «مقصود، همبستر شدن است ؛ لیکن خداوند، عفیف است و عفّت را دوست دارد . لذا آن گونه که شما نام می برید، نام نبرده است» . [حلبی - از امام صادق علیه السلام درباره [مقصود] سخن خداوندـ عزّوجلّ ـ]
 
چهارشنبه 89 مهر 28 , ساعت 11:33 عصر

بله همان طور که گفتید اگر عمل زناشویی به طور صحیح انجام بگیرد ، زن ها لذت بیشتری خواهند برد. ولی متاسفانه بسیاری از مردها همسر خود را مورد توجه قرار نمی دهند و تنها به خود می اندیشند . از پیامبر اسلام احادیث زیادی وجود دارد مبنی بر این که مرد در هم آغوشی خود مانند خروس عمل نکند و پیش از هر چیز زمینه لازم را برای لذت همسرش فراهم نماید .


البته عوامل مختلفی وجود دارند که در خیلی از موارد سبب می شوند این قاعده همیشگی نباشد . از جمله این که طبیعت افراد مختلف متفاوت است . برخی گرم مزاجند و برخی سردمزاج. در مورد خانم ها نیز همین گونه است . لذا ممکن است خانمی به دلیل سردمزاجی لذت چندانی نبرد. از سوی دیگر برخی از بیماری ها مانند ms که در بین خانم ها بیشتر شایع است ، سبب می شود که خانم لذتی نبرده و نسبت به رابطه با همسرش بی علاقه باشد. عکس این نیز صادق است. بسیاری از خانم ها هستند که ممکن است در یک عمل نزدیکی چندین بار به ارگاسم برسند در حالی که در کمتری مردی چنین توانایی وجود دارد. این یکی از تفاوت هایی است که خداوند از حیث آفرینش زن و مرد در این دو موجود قرار داده است .


برای این که زن و شوهر بتوانند زمینه خوبی را برای لذت یکدیگر فراهم آورند ، باید به نکات مهمی توجه کنند . از آنجا که بحث ما در این وبلاگ تخصصا درمان خودارضایی است فعلا به آن نمی پردازیم اما اگر احساس کردیم نیاز است ، شاید در آینده مطالبی را در این زمینه هم در وبلاگ قرار دهیم .


امیدوارم موفق باشید .



لیست کل یادداشت های این وبلاگ